Hold

Vi har et bredt udvalg af hold, som du med et medlemsskab i JFS-Fitness kan benytte dig af.

Indoor cykling: Vi har forskellige hold og vi tilgodeser altid
vores medlemmer, så du kan cykle med på alle hold. Vi kører med Watt-træning og efter intensitetsskalaen.
Vi kører Watt-Test flere gange om året, så du kan se om formen går i den rigtige retning.

JumpingFitness: Træning på mini-trampoliner med høj intensitet for alle aldre

CrossGym: Vil du træne crossfitness ? i daglig tale det samme som Crossfit. Formålet med træningen, er at skabe den fuldkomne træning. Du vil opleve måske at være god til én øvelse og have større udfordringer med andre. Men for alle niveauer kommer sveden helt sikkert på panden. I Crossfitness træner vi hele kredsløbet og på den måde styrker hele kroppen. I stedet for kun at træne én muskel isoleret, aktiveres alle de store muskelgrupper.

MTB: Indtil engang i september kører vi stadig onsdag aften. Vi cykler én til halvanden time og træningen tilpasses så alle kan være med

Yoga: Yoga er for dig der gerne vil arbejde med balance både i krop og sind. Samtidig arbejdes der
med fleksibilitet, smidighed og styrke ved hjælp af vejrtrækning i et langsomt og roligt tempo.
Alle kan være med

Yoga og mobilitet: Yoga for dig som ønsker at styrke din kropsbevidsthed samt smidiggøre og styrke led og muskler i hele kroppen. Vejrtrækningen er i fokus & de fleste øvelser er kendte Hatha Yoga øvelser, kombineret med en dynamisk mobilitets øvelse.

Yoga-kroppen i balance: Yogainspireret træning med fokus på brug af åndedrættet. Der arbejdes med grundlæggende kropsspænding og kropsbevidsthed gennem styrke- og smidighedsøvelser samt afspænding. Træningen er for alle – uanset alder og eventuelle skader. Kun mulig i perioder

Kettlebeell: Der er to hold, begyndere og øvede. Funktionel træning med fokus på høj puls, fedtforbrænding og styrketræning. Vi bruger som udgangspunkt vores egen vægt som modstand, men vil også bruge andet udstyr. Holdet minder lidt om kettleCross, her er blot mere fokus på kondition og fedtforbrænding. Begynderholdet er en god indgangsvinkel til både KettleCross og CrossGym-Kettle.

 

Indlæs flere