Lokalopvisning den 28. marts 2020

Kære instruktører og hjælpeinstruktører

Planlægningen af lokalopvisningen er i fuld gang, og inden vi får set os om er det lokalopvisning. Lokalopvisningen er gymnastikafdelingens foreningsdag, hvor vi sammen skal skabe et brag af en opvisning.

For at dagen kan forløbe planmæssigt er her en del praktiske informationer, som alle skal læse igennem.

Fredag den 27. marts

Alle instruktører og hjælpeinstruktører mødes i Gormshallen kl. 18 i den gamle hal til praktisk klargøring, instruktørmøde og indlæring af indmarch og instruktørserie.

Du skal huske:

  • Nøgler – de skal afleveres.
  • Udfyldt omkostningsgodtgørelse – du må gerne sende den på mail inden. Alle instruktører og hjælpetrænere skal udfylde blanketten for omkostningsgodtgørelse – uden den, ingen udbetaling af penge. Læs mere her. Det samme gælder for kørebog – læse mere her.
  • Førstehjælpstasker
  • Instruktørtrøje

Lørdag den 28. marts

  • Kl. 9.15 Entréen åbner. Alle tilskuere skal benytte den gamle indgang.
  • Kl. 9.30 Instruktørerne mødes med gymnaster i den nye hal
  • Kl. 9.45 Opstilling til faneindmarch
  • Kl. 10 Faneindmarch og instruktørserie
  • Kl. 14.55 Oprydning – ALLE instruktører og hjælpeinstruktører hjælper til. Se længere nede på siden, hvilket område du har ansvaret for.
  • Kl. 15.15 Instruktørmøde i instruktørrummet

Praktiske oplysninger omkring lokalopvisningen

Instruktørrum

I mødelokalet ved siden af fitnesscentret er det muligt at have jeres ting stående i løbet af dagen. Opbevaring af værdigenstande er på eget ansvar, da det ikke er aflåst og Gormshallen er åben for alle. Så pas på jeres ting.

Frokost

Der stilles en rullevogn med sportsboller i instruktørrummet, som kan spises i løbet af dagen. Der er én pr. person.

Redskaber

Vi bruger de redskaber, der er i Gormshallen + redskaber fra Kollerup. Listen over redskaber ligger her og opdateres i starten af marts. Hvis I har behov for flere redskaber, end der står på listen, skal du selv sørge for at få dem fragtet frem og tilbage eller aftale det med Steen Wacher og senest d. 18. marts. Mindre rekvisitter og håndredskaber som sjippetove, tøndebånd etc. bedes I selv medbringe OG bringe retur til træningsstedet.

Redskabsslæbning

Hvis man har brug for hjælpere til at slæbe redskaber ind og ud under opvisningen, skal man laver en udførlig redskabstegning. Fredag aften aftaler vi hvilke instruktører, der kan hjælpe hvilke hold.

Prisoverrækkelse

I løbet af dagen vil foreningens priser blive overrakt. Vær så meget i hallen som muligt, da alle instruktører og hjælpeinstruktører er potentielle modtagere.

Opvarmning

Opvarmning foregår i den nye hal. Se opvarmningsplanen nederast på siden. Husk hallen er så stor, at der sagtens kan være flere hold, der varmer op på samme tid.

Fotografering

Fotografering foregår i den nye hal enten før eller efter opvisningen. Bestilling af holdfoto foregår ved den gamle indgang (publikumsindgang) og koster 30 kr. (mind forældre om at de skal huske kontanter).

Is til gymnasterne

Foreningen giver en is til gymnaster og instruktører efter jeres opvisning. Isene henter I i kiosken ved den nye hal efter jeres opvisning. Hent kun til de gymnaster der er, så vi undgår spild og unødige udgifter.

Tilskadekomst

Kontakt musikbordet, hvis du eller én af dine gymnaster kommer til skade under opvisningen. Der forefindes isposer, plaster mm.

Musikanlæg

Udover CD-afspiller kan musikanlæggene tilkobles iPad, computer eller telefon.

Oprydning

Oprydningen efter opvisningen tager ikke lang tid, hvis vi hjælper hinanden.
Alle instruktører og hjælpeinstruktører skal blive og hjælpe.

Alle instruktører og hjælpeinstruktører skal hjælpe med at løse en opgave

  • Lille endetribune ved publikumsindgangen tages ned: Junior Reb, Rytmetøser 2.-4. kl. og Grand Prix
  • Lille endetribune ved rampen tages ned: Rytmetøser 0.-1. kl. og Mini Reb
  • Store tribune tages ned: Tribuneholdet
  • Stole stables og køres på plads: Juniorholdet
  • Billetborde og rumdelere bæres på plads: MGP og Reb holdet
  • Indgangspartiet rydes op: Mor-far-barn Jelling og Mor-far-barn Kollerup
  • Redskaber bæres på plads og pakkes på trailer: Springdreng, Mikrospring, TeamGym og Stortrampolin
  • Skraldespande tømmes i hele bygningen: Puslinge 3-6 år Kollerup
  • Omklædningsrum og toiletter rydes op og tjekkes for glemte sager: Puslingegymnastik 3-5 år
  • Opvarmningshallen rydes op og fejes: Puslingegymnastik 4-7 år
  • Opvisningshallen rydes op og fejes: Minispring
  • Instruktørrummet rydes op og fejes: Dance mix

Er man forhindret i at løse sin opgave, er man selv ansvarlig for at aftale hjælp fra andre.

Info til forældre

Da nogle gymnaster og deres forældre skal til gymnastikopvisning for første gang, kan det være en fordel at følgende informeres ud inden opvisningen:

  • Mødetid for alle gymnaster er senest kl 9.45 i den nye hal. Kom omklædt i opvisningstøj og klar til indmarch.
  • Forældre skal benytte indgangen i gavlen af den gamle hal.
  • Der tages entré, så husk kontanter – vi modtager også MobilePay. Entréen åbner kl. 9.15.
  • Man kan bestille et holdfoto ved hovedindgangen i opvisningshallen. Bestillingen skal foretages på opvisningsdagen og sker ved at lægge 30 kr. i en kuvert (husk kontanter) påskrevet gymnstens navn, adresse og holdnavn.
  • Ingen børn må være på redskaberne under opvisningen
  • Gormshallens kiosk har åben under hele opvisningen

Opvisningsprogram

Opvarmning Opvisning Hold Instruktør
09.30 Opstilling til indmarch
10.00 Indmarch og instruktøropvisning
Ingen opvarmning 10.35 Mor-far-barn 0-3 år Annie
Ingen opvarmning 10.43 Mor-far-barn 0-3 år, Kollerup Inger-Merete, Maiken og Simone
Ingen opvarmning 10.50 Puslingegymnastik 3-5 år Rikke, Emma, Julie B., Julie P., Sara og Sigrid
Ingen opvarmning 10.58 Puslingespring 4-7 år Anders, Cathrine, Malene, Camilla B., Camilla H., Frida, Ida, Karla, Linea og Søren
Ingen opvarmning 11.08 Puslinge 3-6 år, Kollerup Sarah, Ditte Marie, Karla og Ulrikke
10.45 11.18 Rytmetøser 0.-1. kl. Caroline, Dicte, Kathrine, Pumaia og Signe
10.55 11.28 Mini Reb 3.-5. kl. Caroline, Lærke, Malene, Esther og Mathilde
11.05 11.38 MGP 4-6 år Camilla, Andrea, Astrid, Josefine og Mathilde
11.15 11.46 Springdrenge 1.-6. kl. Steen, William, Cathrine, Lucas, Marcus, Martha, Valdemar og Viggo
11.25 11.56 Mikrospring 0.-2. kl. Anders, Gunnar, Jette, Josephine og Mikkel
12.06 Pause
11.35 12.25 Stortrampolin hold 1
Stortrampolin hold 2
Christina, Lars, Cathrine, Freja og Maria
11.50 12.40 DGI Sydøstjylland 1014 Midt Amalie, Benni, Cathrine, Daniel, Emilie, Emma, Frederik, Helena, Mads og Mike
12.05 13.05 Junior Reb 6.-9. kl. Emilie, Michelle og Louise
12.20 13.15 Rytmetøser 2.-4. kl. Sarah, Signe, Anna og Louise
12.35 13.25 Dance mix 4.-6. kl. Alberte, Gro og Zara
12.50 13.35 TeamGym Micro
TeamGym Mini
Lasse, Lise-Lotte, Morten, Anne, Frederik og Maria
13.05 13.55 Minispring 3.-6. kl. Claus, Olivia, Kim, Mille, Steen og Thomas
13.20 14.05 Grand Prix 12-16 år Cristina og Louise
13.35 14.15 Reb holdet Ania og Katja
13.50 14.25 Juniorholdet 6.-9. kl. Alex, Anne, John, Lise, Asta, Christian, Katrine, Kim, Martin og Rasmus
14.55 Tak for i dag også igang med fælles oprydning

Gymnastikbestyrelsen håber på en dejlig dag og vi glæder os til at se alle jeres dygtige gymnaster.